چاپ لیبل پشت چسب دار

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ لیبل پشت چسب دار

چاپ لیبل پشت چسب دار یکی از بهترین راه های لیبل دار کردن محصولات با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه است، مجموعه لیبل یار برچسب های کاغذی را در تیراژ مختلف و البته در ابعاد متفاوت به چاپ می رساند. در واقع لیبل های پشت چسبدار قابلیت استفاده بر روی محصولات مختلف را دارا می باشند از این رو شرکت لیبل یار روزانه حجم بالایی از انواع مختلف این مدل لیبل را تولید و به چاپ می رساند.

چاپ لیبل پشت چسب دار چیست ؟

یکی از لیبل های کاربردی و پر مصرفی است که در طیف گسترده ای از صنایع و مشاغل کاربرد دارد و افراد می توانند به راحتی بر روی محصولات مختلف از آن استفاده کنند.
در مجموع می توان گفت برچسب های فوق متنوع ترین در عین حال خوش قیمت ترین لیبل های موجود در بازار هستند که از الیاف کاغذی تهیه شده و خاصیتی همچون کاغذ دارند، این بدان معناست که در برخورد با آب، سرما، کشیدگی و دیگر عوامل محیطی کیفیت خود را از دست می دهند.

مزایای چاپ لیبل پشت چسب دار :

  • تنوع بالا در سایز و ابعاد مختلف
  • قابلیت چاپ پذیری بالا
  • قابل استفاده در بسیاری از صنایع و مشاغل
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • قابل تولید در مدل های متفاوت
  • قابلیت تولید در رنگ های مختلف
  • چسبندگی مناسب بر روی سطوح مختلف

ما در مجموعه لیبل یار انواع لیبل پشت چسب دار را در مدلها، ابعاد و رنگ های مختلف طراحی، تولید و چاپ می کنیم، همچنین تمامی لیبل های فوق به وسیله دستگاههای لیبل زن حرارتی استاندارد و با کیفیت و همینطور تیم حرفه ای و مجرب برای طراحی به چاپ می رسانیم. همچنین مجموعه لیبل یار با سالها تجربه و فعالیت در زمینه تولید و چاپ انواع لیبل، آماده تولید و ارائه انواع برچسب در مدل های مختلف می باشد.

چاپ لیبل پشت چسب دار

چاپ برچسب کاغذی در واقع این امکان را به افراد می دهد تا با هزینه مناسب و مقرون به صرفه برند و نام تجاری خود را به جامعه معرفی کنند، در واقع برچسب های فوق فضایی مناسب برای درج نام تجاری، لوگو و مشخصات محصولات شماست.

نکات مهم در استفاده از چاپ لیبل پشت چسبدار :

  1. ابعاد برچسب مورد نظر باید به نوعی باشد که فضایی استاندارد و نسبتا کوچک از بسته بندی محصول را به خود اختصاص دهد.
  2. لیبل باید از لحاظ مدل و شکل هندسی به گونه ای باشد که با ظاهر و بسته بندی محصول مطابقت داشته باشد.
  3. برای بدست آوردن نتیجه بهتر از تمام فضای لیبل به خوبی استفاده کنید.
  4. محصولی که قرار است بر روی آن لیبل بزنید باید در مکانی با شرایط محیطی مناسبی نگهداری شود.

موارد استفاده لیبل پشت چسبدار :

  • انواع ظروف پلاستیکی، فلزی و شیشه ای
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات غذایی
  • بسته بندی های تبلیغاتی

روش چاپ لیبل پشت چسب دار چگونه است ؟

مکانیسم چاپ بر روی لیبل های فوق بدین صورت است که توسط دستگاه های لیبل زن حرارتی صنعتی انجام می شود، در این شیوه چاپ برای انتقال اطلاعات از هد دستگاه به لیبل مورد نظر از یک جوهر یا ماده مصرفی به نام ریبون استفاده می شود در واقع ریبون ها متون و اشکال را از هد دستگاه گرفته و بر روی لیبل ثبت می کنند.

همچنین لازم به ذکر است ریبون های متفاوتی برای این مدل کاغذ استفاده می شوند به عنوان مثال ریبون وکس، وکس رزین و … از این مدل ریبون ها می باشد.

کاربرد چاپ لیبل پشت چسب دار :

در مبحث چاپ لیبل پشت چسب دار به طور کلی می توان گفت تقریبا تمامی محصولاتی که در مکان های خشک و بدون رطوبت و البته با شرایط محیطی مناسب نگهداری می شوند می توانند از لیبل های پشت چسبدار استفاده کنند. در واقع دایره کاربرد این مدل لیبل بسیار گسترده بوده و محدود به محصول خاصی نمی باشد.

هزینه چاپ لیبل پشت چسب دار :

در واقع هزینه چاپ لیبل های کاغذی در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد اما مجموعه لیبل یار سعی بر آن دارد با بکارگیری تکنیک های صحیح و مواد اولیه مرغوب و استاندارد بهترین و با کیفیت ترین لیبل های پشت چسبدار را با قیمتی ارزان تر از دیگر مجموعه ها در اختیار مشتریان قرار دهد.

نحوه سفارش لیبل پشت چسبدار :

برای سفارش چاپ کاغذ پشت چسب دار در شرکت لیبل یار می توانید با شماره های مندرج در پایین صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت جامع و البته رایگان شما را مشاوره کنند و در صورت تمایل سفارشات شما را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کرده و به انجام می رسانند.

شرکت لیبل یار در واقع یکی از مجموعه های بزرگ و مشتری مداری است که در زمینه طراحی و چاپ برچسب در مدلهای مختلف فعالیت دارد، همچین لازم به ذکر است این مجموعه تمامی اصول کار خود را بر پایه دقت، سرعت و کیفیت بالا و در عین حال تحویل سریع و آسان و قیمت ارزان و مناسب می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست