چاپ لیبل سیاه و سفید

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ لیبل سیاه و سفید

چاپ لیبل سیاه و سفید امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد چون جدا از مقرون به صرفه تر بودن آن نسبت به چاپ رنگی می توان گفت که چاپ سیاه و سفید تأثیر گذاری مختص به خود را دارد. چاپ سیاه و سفید یکی از روش های چاپی و تبلیغاتی است که کاربرد فراوانی در جلسه ها، همایش ها ، کنفرانس ها ، خانه ها و … دارد که با هزینه ی بسیار مناسب می توان نتیجه ی بسیار مطلوبی در ارتقای بازاریابی و برندینگ این روش گرفت.

چاپ لیبل سیاه و سفید یکی از راه های لیبل دار کردن محصولات با هزینه کم و اقتصادی است، در واقع در مواردی که تولید کننده قصد دارد با هزینه ای مناسب کالاهای مجموعه خود را لیبل دار کند از چاپ برچسب سیاه و سفید استفاده می کند، از سوی دیگر زمانی که تیراژ چاپ لیبل ها بالا است هزینه چاپ رنگی بسیار بالا می رود از این رو تولید کننده از چاپ سیاه و سفید لیبل بهره می برد. همچنین برای چاپ سیاه و سفید فقط کافیست متن و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کارشناسان مجموعه لیبل یار به وسیله دستگاه های لیبل پرینتر استاندارد و با کیفیت و البته در کمترین زمان ممکن به چاپ برسانند.

در چاپ برچسب سیاه و سفید طراحان حرفه ای و مجرب مجموعه می توانند تمامی اطلاعات مورد نظر تولیدکننده را به بهترین شکل ممکن به چاپ برسانند، همچنین ما با توجه به تیراژ و دیگر مشخصات لیبل مورد نظر از روش چاپ مناسب و مطلوب استفاده می کنیم.

مزایای چاپ لیبل سیاه و سفید بر روی محصولات :

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • قابلیت چاپ در مدت زمان کوتاه
  • کیفیت بسیار بالای چاپ
  • ماندگاری و دوام بالای چاپ
  • قابلیت چاپ بر روی لیبل های مختلف ( نوع و جنس مختلف).
  • استفاده از بهترین متریال برای چاپ

تیم حرفه ای و مجرب لیبل یار طی سالها فعالیت در زمینه تولید و چاپ برچسب می توانند به راحتی پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشند، در این مجموعه با توجه به تجهیزات صنعتی کارآمد و استاندارد و همینطور بهره گیری از بروزترین تکنیک های چاپی تمامی لیبل ها با کیفیت مطلوب و ایده ال به چاپ می رسند.

چاپ لیبل سیاه و سفید

چاپ سیاه و سفید بر روی کدام لیبل های انجام می شود؟

در شرکت لیبل یار انواع لیبل ( کاغذی، پی وی سی، متال و …) به صورت رنگی و یا سیاه و سفید و البته به انتخاب مشتری به چاپ می رسند. از این رو به تولیدکنندگان این امکان داده می شود که با توجه به نوع محصول و بسته بندی، لیبل مورد نظر خود را انتخاب و برای چاپ ارائه دهد. به عنوان مثال در مجموعه لیبل یار لیبل های پی وی سی، کاغذی، تایوک، حرارتی، اموال، متال و …. در ابعاد و اندازه های مختلف چاپ می شوند.

هزینه چاپ لیبل سیاه و سفید :

ما در شرکت لیبل یار کوشیده ایم تا بدون کاستن از کیفیت چاپ و رعایت تمامی اصول و استانداردهای چاپ لیبل ها را در قالب بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت تولید و عرضه کنیم. از این رو شما عزیزان می توانید تمامی سفارشات خود را به ما بسپارید تا بهترین ها را تحویل بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است که ما در این مجموعه انواع روش های چاپ همچون افست، دیجیتال و … را به خوبی انجام می دهیم. پس فقط کافیست مشخصات لیبل مورد نظر خود را ارائه دهید تا به بهترین شکل ممکن آن را چاپ کنیم.

کاربرد چاپ برچسب سیاه و سفید :

کاربرد لیبل های سیاه و سفید محدود به کالا یا یک صنعتی خاص نیست بلکه می توان برای هر محصولی و در شغلی از لیبل هایی با چاپ سیاه و سفید استفاده کرد و البته این امر موجب شده تا افراد به راحتی بر روی کالاهای خود از برچسب هایی با برچسب سیاه و سفید استفاده کنند. به طور مثال در داروخانه ها، صنایع مواد غذایی، لوازم تحریرها و ….. کاربرد دارند.

چرا مشتریان ما را انتخاب می کنند ؟

  • کیفیت بالای محصولات (لیبل ها)
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ثبت سریع و آسان سفارشات
  • مشاوره رایگان و ارتباط مستقیم با مشتریان
  • مجهز بودن به چاپخانه ای استاندارد
  • تحویل آسان و به موقع محصولات ( لیبل ها)

در واقع ما در این مجموعه شرایطی را فراهم می آوریم تا افراد با خیالی آسوده و اطمینان خاطر تمامی لیبل های خود را به ما بسپارند.

نحوه سفارش چاپ برچسب سیاه و سفید :

برای سفارش چاپ لیبل سیاه و سفید در شرکت لیبل یار کافیست اطلاعات لیبل مورد نظر خود را برای کارشناسان مجموعه ارسال کنید تا به سرعت بررسی و ثبت شوند و به مرحله چاپ برسند، همچنین در صورتی که لیبل خود را طراحی نکرده اید و یا طرح خاصی را مد نظر ندارید آن را به ما بسپارید تا به بهترین شیوه طراحی لیبل را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست