چاپ لیبل رولی

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ لیبل رولی

چاپ لیبل رولی یکی دیگر از اقدامات حرفه ای مجموعه لیبل یار است که نظر بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است، در واقع ما در این مجموعه می توانیم با بهره گیری از متریال روز و تجهیزات پیشرفته صنعتی لیبل هایی به صورت رولی ( پیچیده شده به دور یک بوبین) تولید می کنیم. همچنین در شرکت لیبل یار چاپ برچسب رولی کارشناسان حرفه ای و متخصص صورت گرفته و با دقت و سرعت بالایی انجام می شود.

مزایای چاپ برچسب رولی :

چاپ برچسب رولی دارای مزایای بسیاری همچون لیبل دار کردن تیراژ بالای محصولات به صورت روزانه می باشد، در واقع تولیدکنندگان و مصرف کنندگانی که راندمان کاری بالایی دارند و روزانه باید حجم زیادی از کالاهای خود را لیبل دار کنند می توانند به وسیله دستگاه های لیبل زن رولی اتوماتیک با دقت و سرعت بالایی این عمل را انجام دهند.

از سوی دیگر لیبل های رولی این امکان را به افراد می دهند که با توجه به سلیقه و نیاز خود در هر شکل، رنگی و سبکی که می خواهند تهیه کنند، این امر موجب شده است در بازار رقابتی امروز که افراد به دنبال یک کار جدید و به روز هستند بتوانند برند خود را بیشتر و بهتر در جامعه معرفی و مطرح کنند. همچنین به طور کلی می توان گفت برای افرادی که کسب و کارشان رونق گرفته و به دنبال لیبل دار کردن محصولات خود هستند چاپ لیبل رولی انتخاب بسیار ایده الی می باشد.

چاپ لیبل رولی

جلوگیری از هدر رفتن کاغذ با چاپ برچسب رولی :

لیبل های رولی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که برای استفاده در دستگاه های لیبل زن بسیار مناسب و ایده آل هستند و با قرار دادن آنها در دستگاه لیبل پرینتر بدون هیچ گونه هدر دادن شروع به چاپ کردن می کنند. اما برای چاپ دیگر لیبل ها همانند لیبل های ورقه ای یا به اصلاح شیت باید دقت و تمرکز بیشتری در قرارگیری آنها داشته باشید زیرا با کوچکترین نا هماهنگی و نامرتب قرار گرفتن لیبل ها به صورت ناقص چاپ می شوند.

شرکت لیبل یار با بهره گیری از کادر فنی مجرب و بسیار حرفه ای و مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات چاپ انواع لیبل رولی را در رنگ ها، مدل ها و … متنوع تولید و عرضه می کند. همچنین باید بگوییم ما طی سالها تجربه در این زمینه قادر به چاپ لیبل هایی برای محصولات شما هستیم که کار شما را در میان رقبا منحصر به فرد کند.

نحوه سفارش چاپ لیبل رولی از شرکت لیبل یار :

مشتریان عزیز می توانند برای سفارش چاپ برچسب رولی از شرکت لیبل یار یک فایل از لیبل مورد نظر را برای کارشناسان ما ارسال کنند، کارشناسان مجموعه بعد از بررسی فایل سفارش را ثبت و در بازه زمانی بسیار کوتاه به چاپ برسانند.

شرکت لیبل یار یکی از تولیدکنندگان قوی در زمینه لیبل و برچسب در کشور است که از ویژگی های بارز این مجموعه می توان به چاپ ارزان قیمت، کیفیت بالای چاپ، قابلیت تولید در تیراژ مختلف، قابلیت تولید انواع لیبل ( پی وی سی، کاغذی، حرارتی و …) اشاره کرد که هر یک به نوبه خود می تواند مشتریان را به خرید از این مجموعه ترغیب کند.

ویژگی های کلی چاپ لیبل رولی :

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • کیفیت چاپ مطلوب و ایده آل
  • قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های مختلف
  • قابلیت تولید با انواع چسب مختلف
  • جلوگیری از هر گونه اتلاف و هدر رفتن کاغذ
  • قابلیت استفاده در دستگاه های لیبل پرینتر
  • طراحی و تولید انواع لیبل های رولی

لازم به ذکر است چاپ لیبل رولی در بسیاری از صنایع همچون محصولات غذایی، دارویی، صنعتی، شیمیایی و …. مورد استفاده قرار می گیرد در واقع می توان گفت در طیف گستره ای از محصولات این مدل برچسب کاربرد دارد.

شرکت لیبل یار می تواند انتخاب بسیار ایده الی برای ثبت سفارش و خرید مشتریان عزیز در زمینه چاپ لیبل رولی باشد زیرا :

  1. مجهز به دستگاه های پیشرفته صنعتی می باشد.
  2. در سریع ترین زمان ممکن سقارشات را ثبت کرده و تحویل می دهند.
  3. مناسب ترین قیمت را در میان رقبا دارد.

به طور کلی در مبحث چاپ لیبل رولی می توان گفت، این مدل لیبل ها از تنوع بسیاری در مدل و ابعاد برخوردار بوده و به افراد این امکان را می دهند با قیمتی مناسب محصولات خود را لیبل دار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست