چاپ لیبل دایره ای

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ لیبل دایره ای

چاپ لیبل دایره ای یکی از ملزومات در بسیاری از صنایع و مشاغل است که محصولاتی دایره ای شکل دارند. ما در مجموعه لیبل یار این مدل برچسب را در جنس های مختلف ( کاغذی، پی وی سی، حرارتی و …) به صورت خام و چاپ شده طراحی و تولید می کنیم. همچنین لازم به ذکر است تمامی تجهیزات و دستگاه های این مجموعه استاندارد و با کیفیت بوده و با دقت و سرعت بالایی عمل می کنند. از سوی دیگر وجود کارشناسان مجرب و حرفه ای در این مجموعه موجب شده است تمامی سفارشات به خوبی و طبق سلیقه و نیاز مشتری انجام شوند.

چاپ برچسب دایره ای برای تولیدکنندگانی که محصولاتی نظیر بطری، سی دی و … را دارند چاپ لیبل گرد بسیار مناسب و ایده آل است، زیرا از لحاظ شکل هندسی با بسته بندی محصول مطابقت دارد. شرکت لیبل یار با بهره گیری از فناوری روز قادر به طراحی و تولید لیبل های فوق می باشد. همچنین ما در شرکت لیبل یار بدون هیچ گونه محدودیتی لیبل هایی با طراح ها و رنگ ها و مدل های متفاوت تولید و عرضه می کنیم تا به راحتی در دسترس تولیدکندگان و مصرف کنندگان قرار گیرد.

برچسب دایره ای :

برچسب های دایره ای یکی از برچسب های کاربردی و البته با ظاهری متفاوت نسبت به دیگر لیبل هاست که برای محصولات گرد و دایره ای شکل کاربرد دارند.

هزینه چاپ لیبل دایره ای در مجموعه لیبل یار :

ما در شرکت لیبل یار برچسب های دایره ای شکل را نیز همچون دیگر برچسب ها ( مربعی و مستطیلی) با کیفیتی استاندارد و با رعایت تمام اصول و قوانین چاپی، طراحی و تولید می کنیم. همچنین هزینه چاپ در این مجموعه بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از دیگر مجموعه های تولیدی لیبل می باشد از این رو افراد می توانند محصولات خود را با قیمتی مناسب لیبل دار کنند.

چاپ لیبل دایره ای

شیوه سفارش چاپ لیبل دایره ای :

برای سفارش چاپ لیبل های فوق مشتریان عزیز می توانند به صورت تلفنی بدون هیچ گونه اتلاف وقت فایل مورد نظر خود را ارائه دهند تا کارشناسان ما آن را با دقت بررسی کرده و به چاپ برسانند، همچنین اگر برای چاپ لیبل مورد نظر طرحی را مد نظر نداشتید می توانید طراحی لیبل ها را به کارشناسان ما بسپارید تا مطابق سلیقه، ایده و محصولات شما طرحی زیبا را به چاپ برسانند.

در مبحث چاپ لیبل دایره ای باید بگوییم چاپ بر روی این مدل لیبل امری تخصصی است که در این شرکت ما آن با توجه به بسته بندی محصول در نوع و جنس های مختلف طراحی و تولید می کنیم به طور مثال :

چاپ برچسب دایره ای کاغذی :

برچسب های کاغذی در واقع لیبل هایی تهیه شده از الیاف کاغذی هستند که قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند و برای استفاده بر روی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، چاپ برچسب دایره شکل بر روی لیبل های کاغذی زمان هایی کاربرد دارد که این محصولات در فضایی با شرایط محیطی استاندارد نگهداری شوند.

چاپ برچسب دایره ای پی وی سی :

لیبل های پی وی سی یکی از لیبل های مقاوم و بادوامی هستند که معمولا در طولانی مدت و در شرایط نامساعد کیفیت خود را حفظ می کنند از این رو می توان بر روی کالاهای دایره ای شکل به راحتی از این مدل برچسب استفاده کرد.

چاپ لیبل دایره ای شیشه ای :

لیبل های شیشه ای در واقع برچسب هایی هستند که متون و اشکال چاپی بر روی آن از هر دو طرف رویت می باشند از این رو در بسیاری موارد همچون عوارض سالیانه خودرو، کارت های گارانتی و یا محصولاتی همچون بطری های شیشه ای و … مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ لیبل دایره ای حرارتی :

لیبل های حرارتی از خاصیتی همچون کاغذ برخوردار بوده و در دو مدل کم چسب و پر چسب تولید و عرضه می شوند از این رو با توجه به نوع محصول می توان برای محصولات خود از لیبل های دایره ای حرارتی بهره برد.

در آخر باید بگوییم مجموعه لیبل یار یکی از تولیدکنندگان بنام و معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع لیبل و برچسب می باشد، همچنین این مجموعه دارای یک تیم حرفه ای طراحی بوده که به صورت کاملا تخصصی طرح مورد نظر مشتری را طراحی می کنند و در واقع مشاورانی خبره در این زمینه می باشند.

لازم به ذکر است ما همواره می کوشیم تا آنچه را که شما در ذهن می پرورانید به بهترین شکل ممکن توسعه داده و به ثبت برسانیم، همچنین با بهره گیری از دانش و تجربه ای که طی سالها فعالیت کسب کرده ایم بهترین ها را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست