چاپ دیجیتال لیبل

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ دیجیتال لیبل

چاپ دیجیتال لیبل بهترین راه برای چاپ لیبل در تیراژ پایین و با کیفیت بالا می باشد، در واقع در چاپ دیجیتال برچسب گزینه مناسبی برای چاپ لیبل در تیراژ کم است زیرا در این مدل چاپ می توانید داده ها را تغییر داده داده و از همه مهمتر مراحل، زمان و پیچیدگی روش های دیگر چاپ را نداشته و به آسانی انجام می شود، مجموعه لیبل یار مفتخر است با کارنامه پربار خود در زمینه تولید و چاپ انواع لیبل در خدمت تولید کنندگان و مصرف کنندگان بسیاری می باشد، همچنین با در دست داشتن دستگاه های پیشرفت و مدرن چاپ می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

تعریف مختصر چاپ دیجیتال برچسب :

در واقع چاپ دیجیتال لیبل، منتقل کردن تصاویر از قبل طراحی شده بر روی برچسب مورد نظر می باشد.

چاپ دیجیتال به چند روش صورت می گیرد :

روش لیزری : در این روش از جوهر جامد به عنوان ماده رنگی استفاده می شود و برای تثبیت جوهر بر روی کاغذ از پرتوهای لیزری بهره می برند. همچنین سرعت چاپ در این روش بالاتر می باشد.
روش تونری : در این روش چاپ دیجیتال از جوهر مایع استفاده می شود و برای درج و ثبت جوهر بر روی کاغذ بر روی آن فشار وارد می کنند.

چاپ دیجیتال لیبل

در مبحث چاپ دیجیتال لیبل باید بگوییم این مدل چاپ از مزایای بسیاری برخوردار است که چند نمونه از آنها عبارت اند از :

سرعت و دقت چاپ بالا :

در این روش چاپ تکنیک های پر سرعت ارائه می شود و صفحات چاپی در بازه زمانی کوتاهی تنظیم می شوند، این امر موجب می شود کاربر به سرعت عمل چاپ را انجام دهد.

قابلیت اصلاح در چاپ دیجیتال برچسب :

در این روش چاپی کاربر می تواند در هر مرحله ای که باشد، کار خود را اصلاح کرده و سپس ادامه دهد، این مزیت موجب می شود قبل از اتمام کار ایرادات چاپ را برطرف سازید.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه :

در واقع در این مدل چاپ می توان بدون پرداخت هزینه های هنگفت به راحتی لیبل مورد نظر خود را به چاپ رساند و محصولات خود را لیبل دار کرد.

گذشته از مزایای چاپ دیجیتال لیبل شرکت لیبل یار می توانید تمامی سفارشات خود را به این مجموعه ( چاپ دیجیتال و چاپ افست) بسپارید تا نام تجاری و برند خود را به خوبی در میان افراد جامعه معرفی کنید، همچنین باید بگوییم چاپ لیبل و درج آن بر روی محصول فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه لیبل ها حاوی اطلاعاتی هستند که مصرف کننده را از آن آگاه می سازد.

به طور کلی می توان گفت چاپ برچسب دیجیتال یک روش چاپ پیشرفته، مدرن، پر سرعت و با دقت بالاست که کاربر را از هدر دادن وقت و هزینه معاف کرده است، ما در شرکت لیبل یار چاپ دیجیتال لیبل را با بهره گیری از متریال روز و البته تیم کارشناسی مجرب انجام می دهیم. همچنین تیم حرفه ای مجموعه تمامی سفارشات را قبل از تحویل به مشتری مورد بررسی قرار می دهند تا لیبل هایی با کیفیت چاپ بالا تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست