شرکت چاپ لیبل

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. شرکت چاپ لیبل

شرکت چاپ لیبل لیبل یار از پیشگامان همیشگی در تولید و چاپ برچسب می باشد که انواع برچسب کاغذی، پی وی سی، متال و … را با بالاترین کیفیت و البته نازلترین قیمت ها تولید و عرضه می کند، لازم به ذکر است در این مجموعه نه تنها لیبل های خام بلکه لیبل های چاپ شده را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این شرکت متخصصان حرفه ای و مجرب انواع برچسب را بسیار تخصصی طراحی کرده و به وسیله دستگاه های لیبل زن صنعتی با کیفیت و استاندارد به چاپ می رسانند.

در واقع شرکت لیبل یار یک شرکت چاپ برچسب بسیار قوی و مطرح است که می تواند انتخاب بسیار ایده آلی برای افرادی باشد که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا حتی لیبل دار کردن محصولات خود با برچسب هایی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

برچسب ها در واقع به عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات یک محصول در جامعه عمل می کنند از این رو طراحی و چاپ آنها می تواند نقش مهمی در جلب نظر افراد و ترغیب آنها به خرید داشته باشد. پس باید به این نکته توجه داشته باشید که چاپ و تولید برچسب محصولات خود را به مجموعه ای ( همچون شرکت چاپ لیبل “لیبل یار”) بسپارید که کارنامه ای پربار از فعالیت های خود داشته باشد.

شرکت چاپ لیبل

انواع لیبل در شرکت چاپ لیبل لیبل یار :

شرکت چاپ برچسب  “لیبل یار” مفتخر است طی سالها فعالیت در این زمینه لیبل های مختلفی را تولید و به چاپ می رسانند، چند نمونه از آنها عبارت اند از :

لیبل کاغذی :
برچسب های کاغذی به رنگ سفید بوده و قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند به گونه ای که تمامی متون و اشکال به راحتی بر روی آنها قابل چاپ می باشد، از سوی دیگر تنوع در ابعاد و اندازه برچسب های فوق به نوعی است که برای استفاده بر روی هر محصولی (کوچک و بزرگ) و در ابعاد متفاوت بسیار ایده ال است.

لیبل پی وی سی :
برچسب های پی وی سی تهیه شده از پلاستیک بوده و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار می باشند از این رو استفاده از این مدل برچسب در هر مکان و موقعیتی امکان پذیر بوده و محدودیتی ندارد.

لیبل تایوک :
این مدل لیبل تهیه شده از الیاف پارچه ای مصنوعی می باشند از این رو برای استفاده در صنایع خوشخواب، پوشاک و … بسیار مناسب می باشند، همچنین از آنجایی که حاوی اطلاعات شست و شو و نگهداری یک محصول هستند بنام بروشور لباس نیز شناخته شده اند.

لیبل متال :
این مدل برچسب به رنگ نقره ای مات طراحی و تولید می شود، همچنین از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و بسیار بادوام و مقاوم است.

لیبل حرارتی :
این مدل برچسب تهیه شده از الیاف کاغذی است و در دو مدل کم چسب و پر چسب تهیه و تولید می شود، همچنین عمده مصرف این نوع برچسب در آزمایشگاه ها می باشد.
البته برچسب های دیگری همچون برچسب اموال، برچسب ترازو و … نیز در این مجموعه طراحی و تولید می شوند که هر کدام به نوبه خود در صنایع و مشاغل خاص کاربرد دارند.

به طور کلی می توان گفت برچسب هایی که در این مجموعه تولید و عرضه می شوند با بهره گیری از بهترین مواد و متریال می باشد، همچنین تمامی برچسب ها کاملا استاندارد و اصولی به چاپ می رسند.

شرکت چاپ برچسب لیبل یار انواع لیبل را به صورت رولی و با دستگاه های لیبل پرینتر صنعتی به چاپ می رساند تا پاسخگوی نیز تمام مشتریان مجموعه باشد، البته در این راستا توانسته است با بهره گیری از دستگاه های با کیفیت و نوین چاپی، تکنیک هایی را مد نظر قرار دهد که با قیمتی ارزان و مناسب کیفیت مطلوبی را بدست آورد. این امر موجب شده است صنایع و مشاغل مختلف از سراسر کشور خدمات تولید و چاپ برچسب های خود را به این مجموعه بسپارند.

هزینه چاپ برچسب در شرکت چاپ لیبل (لیبل یار) :

در شرکت چاپ لیبل فوق برای قیمت گذاری بر روی برچسب های مختلف چند عامل تاثیر گذار بوده و نقش مهمی دارند، این عوامل می تواند ابعاد لیبل مورد نظر، جنس آن و حتی طراحی و یا تیراژ برچسب باشد، از این رو کارشناسان مجموعه چاپ برچسب لیبل یار کوشیده اند تا با بهینه سازی خدمات و بهره گیری از تکنیک های قوی کیفیت را بالا ببرند بدون آنکه در هزینه نهایی افزایشی عمال نشود و در نتیجه خدماتی با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهند.

نحوه سفارش چاپ برچسب در شرکت چاپ برچسب لیبل یار :

برای سفارش تولید چاپ لیبل در شرکت لیبل یار می توانید طراحی مورد نظر خود را از پیش آماده کرده و چاپ آن را به ما بسپارید و یا طراحی لیبل ها را نیز به تیم متخصص مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان برچسب هایی با طراحی زیبا و البته متناسب با محصول و برند تجاری خود تحویل بگیرید.
همچنین در مجموعه چاپ برچسب لیبل یار تمامی سفارشات شما قبل از ارسال توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه کاملا بررسی می شود تا در صورت بروز هر ایراد یا مشکلی آن را برطرف سازیم.

شرکت لیبل یار همیشه می کوشد تا از از ابتدا تا انتهای هر پروژه مشتریان خود را همراهی کند و با تحویل یک کار مناسب و ایده آل رضایت آنها را به صورت تمام و کمال به دست آورد.

به طور کلی اصول کار این مجموعه (شرکت چاپ لیبل  “لیبل یار “) بر پایه :

  • ثبت سفارش در اسرع وقت
  • کیفیت چاپ بالا
  • تولید و عرضه لیبل های با کیفیت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تحویل سریع و آسان و در موعد تعیین شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست