خدمات چاپ لیبل

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. خدمات چاپ لیبل

خدمات چاپ لیبل یکی از مهمترین کارهایی است که در شرکت لیبل یار به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود، در واقع در این مجموعه روزانه حجم زیادی از خدمات چاپ لیبل (انواع برچسب) به صورت تخصصی توسط کارشناسان مجرب صورت می گیرد. همانطور که می دانید در جامعه امروزی لیبل ها یکی از قوی ترین راه های تبلیغاتی برای معرفی نام تجاری و محصولات هر مجموعه به شمار می آیند از این رو می توانید با انتخاب یک مجموعه استاندارد برای خدمات چاپ لیبل محصولات خود را در میان افراد جامعه مطرح کنید.

تحویل سفارش ۱ روزه کاری 
ردیفشرحقیمت (تومن)حداقلتصویر
۱هزینه چاپ لیبل کاغذی ۱۰ × ۲۰ میلی متر رنگ مشکی (چاپ سریال، بارکد، متن)۵۰۱۰٫۰۰۰چاپ لیبل کاغذی 10 × 20
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹

 

در شرکت لیبل یار خدمات چاپ برچسب به وسیله دستگاه های لیبل زن صنعتی مدرن و پیشرفته و البته استاندارد و با کیفیت صورت می گیرد همچنین متخصصان حرفه ای و مجربی نیز با دقت و توجه خاصی تمامی مراحل چاپ را مورد بررسی قرار می دهند تا نتیجه ای مطلوب و ایده آل را برای مشتریان رقم بزنند.

به طور کلی می توان گفت چاپ برچسب با یک طراحی جذاب و در عین حال اصولی و متناسب با محصول می تواند محصولات شما را از دیگر رقیبان جدا کند و سبب شود محصولات شما در ذهن مشتریان باقی بماند.

نکات قابل توجه برای انتخاب یک لیبل مناسب :

  • ابعاد یک لیبل باید متناسب با فضای روی بسته بندی محصول باشد.
  • شکل هندسی لیبل باید با شکل بسته بندی مطابقت داشته باشد.
  • از فضای لیبل حداکثر استفاده را ببرید.
  • طرح و رنگ بندی مناسب با محصول و برند تجاری خود داشته باشید.
  • جنس لیبل مورد نظر باید متناسب با مکان نگه داری محصولات باشد ( به طور مثال محصولاتی که در یخچال نگه داشته می شوند باید لیبلی ضد آب، مقاوم و بادوام داشته باشند).

خدمات چاپ لیبل

در شرکت خدمات چاپ لیبل “لیبل یار” تمامی جوانب در نظر گرفته می شود تا بتوان لیبلی متناسب با محصول را به چاپ رساند و نتیجه دلخواه را کسب کرد.

یکی از نقاط قوت این مجموعه (شرکت خدمات چاپ لیبل) قیمت مناسبی است که در مقابل چاپ با کیفیت و استاندارد انجام می دهد. در واقع تمامی قوانین و ضوابط مجموعه لیبل یار بر پایه کیفیت کار چاپ بالا، تحویل آسان و در موعد تعیین شده و در نهایت قیمت مناسب و مقرون به صرفه میباشد از این رو بستری را برای مشتریان فراهم آورده ایم تا با آرامش خاطر سفارشت خود را به ما بسپارند.

همچنین لازم به ذکر است در این مجموعه انواع لیبل ( در ابعاد و اندازه های دلخواه) تولید و در نهایت به چاپ می رسند، به عنوان مثال :

کاغذ پشت چسب دار یا به عبارت دیگر برچسب کاغذی در واقع متنوع ترین لیبل های مصرفی هستند که طیف وسیعی از صنایع را در بر می گیرد. برچسب های فوق به وسیله دستگاه های لیبل زن حرارتی به چاپ می رسند و مکانیزم چاپ آنها حرارتی غیر مستقیم می باشد.

برچسب پی وی سی یکی دیگر از لیبل های بادوامی است که ماندگاری چاپ بالایی دارد و برای استفاده در صنایع مواد غذایی، پتروشیمی، دارویی و … کاربرد دارد، همچنین مکانیسم چاپ این مدل لیبل حرارتی غیر مستقیم بوده و به وسیله دستگاه های لیبل زن حرارتی صورت می گیرد.

برچسب تایوک، برچسب متال، برچسب حرارتی، برچسب اموال، برچسب شیشه ای و …. نیز نمونه های دیگری از لیبل های پر مصرف در شرکت فوق می باشند.

هزینه خدمات چاپ برچسب و نحوه سفارش آن به کارشناسان مجموعه :

همانگونه که می دانید برای چاپ و تولید لیبل موارد مختلفی مانند جنس، ابعاد، مدل و طرح لیبل تاثیر گذار می باشند، از این رو شما عزیزان می توانید یک فایل از مشخصات لیبل مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان توسط کارشناسان مجموعه بررسی و در نهایت قیمت گذاری شود.

همچنین بعد از تایید قیمت از سوی شما مشتریان عزیز خدمات طراحی و چاپ لیبل را آغاز کرده و در زمان تعیین شده تحویل می دهیم.

  1. به طور کلی می توان گفت ما به عنوان یک شرکت خدمات چاپ لیبل …..
  2. از تجهیزات و دستگاه صنعتی پیشرفته و استاندارد استفاده می کنیم.
  3. ازکیفیت مواد اولیه به کار رفته برای تولید لیبل اطمینان خاطر پیدا می کنیم.
  4. به صورت کامل و جامع مشتریان را مشاوره می کنیم (کاملا رایگان)
  5. به تنوع، ظرافت و زیبایی کار اهمیت فراوان می دهیم.
  6. خدمات با کیفیت و البته ارزان قیمت را ارائه می دهیم.

در آخر باید بگوییم ما در این مجموعه (خدمات چاپ برچسب) به منظور افزایش سرعت و سهولت در پذیرش سفارشات از سیستم آنلاین سفارشی ( تلفنی و اینترنتی) بهره می بریم، از این رو نه تنها تمامی سفارشات با دقت و سرعت بالایی ثبت و بررسی می شود بلکه مشتریان بدون اتلاف وقت سفارشات خود را ثبت و دریافت می کنند.

مشتریان عزیز می توانند با آرامش خاطر ما را انتخاب کنند زیرا اصول کار ما بر پایه :

  • ثبت سفارش در اسرع وقت
  • قیمت مناسب
  • کیفیت چاپ بالا
  • و تحویل سریع و آسان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست