چاپ برچسب پی وی سی

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ برچسب پی وی سی

چاپ برچسب پی وی سی انتخاب بسیار ایده آلی برای صنایع و مشاغلی است که دوام و طول عمر بالای لیبل محصولات و همینطور ماندگاری متون چاپی آنها حائز اهمیت می باشد، در واقع برچسب های پی وی سی این امکان را به افراد می دهند که محصولات خود را لیبل دار کرده و به راحتی در هر مکانی و در هر شرایط محیطی نگهداری کنند. از سوی دیگر در مبحث چاپ لیبل پی وی سی باید بگوییم چاپ بر روی این مدل برچسب بسیار زیبا به نظر می رسد و علاوه بر دوام به علت براق بودن می تواند نظر مشتری را به خود جلب کند. این لیبل بسیار پر طرفدار و پر کاربرد است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است مانند صنعت مبل سازی ، خودرو سازی ، ساخت و ساز و …

مجموعه لیبل یار با در دست داشتن تجهیزات صنعتی پیشرفته و با کیفیت و همینطور تیم حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی و تولید انواع برچسب می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای ثبت سفارشات شما عزیزان باشد. همچنین کارشناسان مجموعه چاپ برچسب پی وی سی را با رعایت تمام استاندارد ها و اصول و البته در ابعاد و سایزهای مختلف انجام می دهند.

تعریف مختصر از برچسب پی وی سی ( لیبل pvc ) :

در واقع لیبل پی وی سی یکی از لیبل های بسیار پر مصرف در صنایع و مشاغل مختلف است که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و در دراز مدت بی رنگ و یا خراب نمی شود، مواد اولیه این مدل برچسب از پلاستیک می باشد به همین دلیل طول عمر بالایی دارد.

مزایای چاپ برچسب پی وی سی :

  • قابلیت چسبندگی بالا بر روی سطوح مختلف
  • مقاومت بالا در برابر کشش، ساییدگی و …
  • قابلیت چاپ در رنگ ها و سایزهای مختلف
  • انعطاف پذیری مطلوب
  • غیر قابل پاره شدن
  • طول عمر بالا نسبت به لیبل های کاغذی
  • ضد خط و خش
  • ضد آب
  • بادوام و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت ( به طور کلی شرایط محیطی نامناسب)

چاپ برچسب پی وی سی

قیمت چاپ لیبل پی وی سی :

به طور کلی چاپ برچسب پی وی سی به عوامل متفاوتی بستگی دارد که هر یک می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت بگذارد، به عنوان مثال نوع برش، سایز و ابعاد، نوع طراحی، چاپ سیاه و سفید یا رنگی و … می توانند از این عوامل باشند. از این رو برای استعلام از قیمت ها شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و با ارائه مشخصات لیبل مود نظر از قیمت دقیق سفارشات خود مطلع شوید.

نحوه سفارش چاپ برچسب پی وی سی :

برای ثبت سفارش و خرید برچسب های پی وی سی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا در بازه زمانی بسیار کوتاه سفارشات شما ثبت و در زمان تعیین شده تحویل گردد. همچنین لازم به ذکر است ما در این مجموعه دارای یک تیم حرفه ای هستیم که قادر به طراحی صحیح و اصولی انواع لیبل می باشند، از این رو در صورتی که طرح خاصی برای لیبل های خود در نظر ندارید آن را به ما بسپارید.

رایج ترین ابعاد در چاپ لیبل پی وی سی عبارت اند از :

برچسب پی وی سی ۹۰ × ۶۰
برچسب پی وی سی ۵۰ × ۱۰۰
لیبل پی وی سی ۱۵۰ × ۱۰۰
لیبل پی وی سی ۴۰ × ۲۰
برچسب پی وی سی ۳۵ × ۱۰۰
برچسب پی وی سی ۸۰ × ۶۰

و ….. به طور کلی می توان گفت تنوع در ابعاد و سایز این مدل برچسب بالا بوده و برای محصولاتی با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد چاپ لیبل پی وی سی در چه صنایعی می باشد ؟

این مدل لیبل برای استفاده در صنایع بسیاری همچون مواد غذایی، دارویی، خودروسازی، در و پنجره سازی و ….. مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع باید بگوییم از این مدل برچسب در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت این مدل برچسب در طیف وسیعی از مشاغل و صنایع به چشم می خورد، همچنین لازم به ذکر است چاپ برچسب های فوق در شرکت لیبل یار به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و البته توسط کارشناسان مجرب صورت می گیرد. از این رو مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده سفارشات خود را از این مجموعه ثبت و خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست