چاپ برچسب متال

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ برچسب متال

چاپ برچسب متال از دیگر خدمات مجموعه بزرگ لیبل یار به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است، ما در این مجموعه با بکارگیری فناوری روز، دستگاه ها و تجهیزات صنعتی پیشرفته و همینطور کارشناسانی مجرب و کارکشته سعی بر آن داریم لیبل هایی با کیفیت تولید و عرضه کنیم، لیبل متال یکی از کاربردی ترین لیبل ها در صنعتی خودروسازی و … است که بدلیل نوع ساختاری (تهیه شده از آلیاژ آلومینیوم) که دارد مقاومت، دوام و کیفیت چاپ بالایی دارد از این رو می توان گفت در صنایع و مشاغلی که ماندگاری چاپ و طول عمر بالای لیبل حائز اهمیت است از این مدل برچسب استفاده می شود.

در واقع چاپ لیبل متال نیز همچون دیگر فعالیت های شرکت لیبل یار با رعایت تمامی استانداردها ( مدل، ابعاد و …) و اصول چاپ صورت می گیرد، البته این مدل برچسب نه تنها به صورت چاپ شده بلکه به صورت خام نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در مبحث چاپ برچسب متال باید بگوییم لیبل های متال برچسب های نقره ای رنگ بوده که از چسبندگی، دوام و کیفیت بالایی برخوردار می باشند از این رو نسبت به دیگر لیبل ها قیمت بالاتری دارند که البته متقاضیان خود را دارد. لازم به ذکر است چاپ لیبل متال در مجموعه لیبل یار بر روی تمامی سایزهای این مدل برچسب انجام می شود و فقط کافیست سایز و اندازه برچسب مورد نظر خود را انتخاب و به کارشناسان مجموعه ارائه دهید تا در کوتاه ترین زمان آن را ثبت و به چاپ برسانیم.

نکته :

بدلیل محدود بودن سایز برچسب های متال، ما این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهیم تا در صورتی که به سایز خاصی نیاز دارند، به ما سفارش دهند تا آن را در مدت زمان مشخص تهیه و تولید کنیم.

 

چاپ برچسب متال

ابعاد رایج لیبل متال برای چاپ :

۹۰ × ۶۰ میلی متر
۸۰ × ۱۰۰ میلی متر
۶۷ × ۱۰۶ میلی متر
۴۰ × ۶۰ میلی متر
۴۵ × ۱۵ میلی متر
۵۰ × ۸۰ میلی متر
۵۰ × ۱۰۰ میلی متر
۵۱ × ۳۴ میلی متر
۵۰ × ۲۵ میلی متر
۴۵ × ۳۰ میلی متر
۵۰ × ۳۰ میلی متر

چاپ لیبل متال بیشتر برای چه صنایعی انجام می شود ؟

  • صنعت خودرو سازی ( قطعات خودرو)
  • محصولات لوازم خانگی
  • تجهیزات پزشکی
  • لوازم صوتی
  • قطعات الکتریکی
  • شرکت های تولیدی شیشه
  • تجهیزات آزمایشگاه

ویژگی های بارز برچسب متال :

  • رنگ نقره ای مات
  • مقاومت بالا در مقابل دمای تا ۲۲۰ درجه
  • ضد خش و مقاوم در برابر پارگی یا کشیدگی
  • ضد آب و ضد سایش
  • چسبندگی بسیار بالا
  • قابلیت چاپ پذیری مطلوب
  • ماندگاری و دوام بالای چاپ
  • مقاومت بالا در برابر سرما و گرمای شدید

چاپ برچسب متال در مجموعه لیبل یار :

تیم حرفه ای مجموعه برای چاپ لیبل متال از دستگاه های لیبل پرینتر صنعتی ( حرارتی) استفاده می کنند و از آنجایی که مکانیسم چاپ بر روی این مدل برچسب، حرارتی غیر مستقیم بوده و با استفاده از ماده مصرفی ریبون انجام می شود، همچنین برای دسترسی به نتیجه مطلوب و کیفیت بالای چاپ از ریبون های سازگاری همچون ریبون رزین یا ریبون وکس رزین استفاده می کنیم.

لازم به ذکر است تمامی تجهیزات و مواد مصرفی برای چاپ لیبل متال در شرکت لیبل یار از بهترین نوع خود بوده و ما کوشیده ایم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار مشتریان مجموعه قرار دهیم.

هزینه چاپ برچسب متال در شرکت لیبل یار :

یکی از مزایای چاپ لیبل در این مجموعه وجود تیم حرفه ای و مجرب برای طراحی و چاپ لیبل ها و همینطور تجهیزات صنعتی کارآمد و با کیفیت است که موجب شده تا بهترین محصولات ( لیبل های خام و چاپ شد) در اختیار مشتریان قرار گیرد. همچنین ما سعی بر آن داریم تا بهترین لیبل ها را با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه در بازار عرضه کنیم.
در یک جمع بندی مختصر باید بگوییم شرکت لیبل یار با سالها فعالیت در زمینه تهیه و تولید لیبل متال و دیگر لیبل ها توانسته نظر بسیاری از تولیدکنندگان را به خود جلب کند و تا به امروز تمامی مشتریان مجموعه را راضی نگه دارد، پس اگر بدنبال مجموعه ای همیشه همراه، حرفه ای و مجرب هستید با ما تماس بگیرید. تحویل لیبل های چاپی در این مجموعه بدین صورت است که برای ارسال در تهران به وسیله پیک و برای ارسال به شهرستان ها به وسیله تیپاکس و باربری انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست