چاپ لیبل ضد آب

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ لیبل ضد آب

چاپ لیبل ضد آب از دیگر خدمات شرکت لیبل یار است که در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد، در واقع این مجموعه انواع لیبل با کیفیت و بادوام به صورت خام و یا چاپ شده در دسترس مشتریان قرار می گیرد، یکی از نمونه های بارز لیبل های ضد آب که در شرکت لیبل یار به چاپ می رسد برچسب پی وی سی است که از ماده اولیه پلی پرو پلین تهیه شده است، همچنین این مدل لیبل در برابر هر گونه کشش، پارگی، مواد شوینده و … بسیار مقاوم بوده و خاصیت خود را حفظ می کند، از این رو در بسیاری از صنایع و مشاغل کاربرد دارد. لازم به ذکر است برچسب ضد آب پی وی سی در شرکت لیبل یار در ابعاد و مدل های مختلف تولید و عرضه می گردد.

در شرکت لیبل یار کارشناسانی مجرب و حرفه ای در زمینه تولید و چاپ انواع برچسب در حال فعالیت هستند که با بهره گیری از تکنیک های روز و دستگاه های لیبل پرینتر صنعتی پیشرفته چاپ برچسب ضد آب را به خوبی انجام می دهند. همچنین در مبحث چاپ لیبل ضد آب باید بگوییم این مدل لیبل ها در صنایعی همچون خودرو سازی، مواد غذایی، دارویی، پتروشیمی و … مورد استفاده قرار می گیرد از این رو چاپ برچسب ضد آب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

مزایای چاپ لیبل ضد آب :

  • با چسبی بادوام تر و قوی تر تولید می شود.
  • مقاومت بالایی در مقابل تغییرات دما دارد.
  • قابلیت تولید در طرح ها و رنگ های متفاوت را دارا می باشد.
  • دوام و مقاومت بالایی در برابر کشش، پارگی و … دارد.
  • هر گونه متون و اشکال چاپ شده بر روی این مدل لیبل ماندگار و خوانا باقی می ماند.

چاپ لیبل ضد آب بر روی چه برچسب هایی امکان پذیر است ؟

لیبل ضد آب مات ، لیبل ضد آب گلاسه، لیبل ضد آب شیشه ای و ….

چاپ لیبل ضد آب

 برچسب ضد آب بیشتر بر روی چه محصولاتی به چشم می خورد ؟

  • محصولات بهداشتی و شوینده ها
  • محصولات خوراکی، نوشیدنی ها ( بطری ها، ظروف مواد غذایی و خوراکی و …)
  • محصولاتی آرایشی
  • محصولات دارویی و درمانی و …..

نحوه سفارش چاپ لیبل ضد آب از مجموعه لیبل یار :

برای سفارش چاپ برچسب ضد آب مشتریان عزیز می توانند به صورت حضوری و یا به منظور تسریع در انجام کار و جلوگیری از اتلاف وقت به صورت غیر حضوری ( آنلاین یا تلفنی) اطلاعات برچسب مورد نظر خود را به ما ارائه داده و زمان تعیین شده تحویل بگیرند. لازم به ذکر است در این مجموعه بعد از اتمام کار، کارشناسان لیبل ها را کاملا مورد بررسی قرار داده و بعد از اطمینان از صحت و سلامت کامل آنها را برای مشتری ارسال می کنند.

قیمت چاپ لیبل ضد آب از شرکت لیبل یار :

در واقع در قیمت گذاری چاپ برچسب های ضد آب و ضد خش عوامل مختلفی مانند نوع لیبل، ابعاد، تعداد و تیراژ و طراحی لیبل تاثیر گذار هستند از این رو هر یک از این موارد می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمان شده لیبل داشته باشد. به همین علت شما عزیزان می توانید با ارائه مشخصات برچسب مورد نظر به کارشناسان مجموعه از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

ضد آب بودن برچسب در واقع یکی از ویژگی های مثبت آن برای چاپ است زیرا می تواند دوام و طول عمر چاپی را بیشتر کند و موجب حفظ کیفیت موارد چاپی روی آن شود. از این رو در چاپ برچسب های ضد آب یک لایه سلفونی بر روی لیبل کشیده می شود تا از نفوذ آب بر روی متون چاپی جلوگیری کند. همچنین امکان استفاده از این لایه سلفونی بر روی لیبل های مختلف قابل استفاده می باشد.

مجموعه لیبل یار به عنوان یک شرکت مشتری محور و البته مرجعی تخصصی در عرصه تولید کننده انواع لیبل خام و ضد آب، قادر به همکاری با تولیدکنندگان و مصرف کنندگانی است که قصد دارند محصولات خود را با برچسب هایی در رنگ، ابعاد، طراحی و … متفاوت لیبل دار کنند. از این رو شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این باره با ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب و خریدی مناسب همراهی کنیم.

و در آخر باید بگوییم چاپ و تولید برچسب ضد آب گامی مهم در راستای لیبل دار کردن تمامی محصولاتی است که در شرایط محیطی نامناسب و مرطوب قرار می گیرند و از سوی دیگر ماندگاری و دوام متون چاپی لیبل های آنها بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست