چاپ برچسب کاغذی

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_left
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_left
  5. چاپ برچسب کاغذی

چاپ برچسب کاغذی یکی از راه های لیبل دار کردن محصولات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است، در واقع می توان گفت برچسب های کاغذی یکی از کاربردی ترین لیبل های موجود در بازار هستند که در طیف وسیعی از صنایع و مشاغل کاربرد دارند، همچنین چاپ لیبل کاغذی محدود به رنگ، طرح و حتی سایز خاصی نیست از این رو مصرف کننده می تواند با توجه به نوع و جنس محصول خود لیبل مورد نظر خود را به چاپ برساند. ما در شرکت لیبل یار به تولیدکنندگانی که قصد لیبل دار کردن محصولات خود را در تیراژ بالا دارند ( البته برای محصولاتی که در محیطی مناسب نگهداری می شوند) چاپ کاغذ پشت چسبدار را پیشنهاد می کنیم زیرا نه تنها از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است بلکه تنوع طرح، رنگ و سایز این مدل لیبل بسیار بالاتر از لیبل های دیگر می باشد.

لیبل های کاغذی از پر مصرف ترین و ارزانترین لیبل هاست. این لیبل ها هم به صورت خام و هم به صورت چاپی قابل عرضه می باشند. لیبل های کاغذی ایرانی از نظر کیفیت بهترین گزینه هستند و در مقایسه با لیبل های چینی از چسبندگی خیلی بالاتری برخوردارند. این لیبل ها قابلیت چاپ رنگی هم دارند و در سایز های مختلف و برای محصولات مختلف و بسته بندی ها قابل استفاده هستند. این لیبل ها در مقابل مدل های دیگر ضعف مقاومت پایین در برابر رطوبت را دارند اما دارای مزایا نیز می باشند که در خصوص این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند
  2. قابلیت چاپ در سایز ها و رنگ های مختلف
  3. قابلیت چسبیدن روی تمام اجسام
  4. قابلیت نوشتن روی آن ها

شیوه چاپ کاغذ پشت چسب دار :

چاپ لیبل کاغذی در شرکت لیبل یار توسط دستگاه های لیبل پرینتر صنعتی مدرن و پیشرفته صورت می گیرد، همچنین مکانیزم چاپ این مدل لیبل حرارتی غیر مستقیم بوده و با استفاده از ریبون انجام می شود از این رو ما به منظور بالا بردن کیفیت و کسب نتیجه مطلوب تمامی لیبل ها را با استفاده از ریبون های سازگار آنها به چاپ می رسانیم.

کاربرد برچسب های کاغذی :

محصولات دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولاتی که در فروشگاه ها و مراکز خرید به فروش می رسند و به طور کلی می توان گفت لیبل های کاغذی برای چسباندن بر روی هر محصولی که در مکان های مسقف و خشک نگهداری می شود کاربرد دارد، زیرا این مدل لیبل مقاومت نسبتا کمی در برابر رطوبت، تغییرات دما و … دارد پس باید در دمای محیطی مناسب استفاده شود.

 

چاپ برچسب کاغذی

مزایای چاپ برچسب کاغذی :

  • قیمت مناسب
  • تنوع در ابعاد، رنگ و …
  • قابلیت چاپ پذیری مطلوب
  • قابلیت چاپ در رنگ ها و طرح های متفاوت
  • قابلیت نوشتن بر روی آن
  • چسبندگی عالی بر روی سطوح مختلف

در واقع موارد ذکر شده فقط گوشه ای از مزایای چاپ لیبل کاغذی است که موجب ترغیب تولیدکنندگان برای خرید می شود. البته باید بگوییم لیبل ها تنها به جهت معرفی وتبلیغات یک محصول استفاده نمی شوند بلکه لیبل ها حاوی مشخصات و اطلاعات یک محصول هستند و می توانند موجب آگاهی هر چه بیشتر مصرف کننده شوند.

از سوی دیگر از آنجایی که لیبل ها یکی از راه های تبلیغات برای محصول و برند تولیدکنندگان به شمار می آیند باید بگوییم شما می توانید با چاپ لیبل کاغذی و چسباندن آن بر روی کالاها، با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه محصولات خود را در میان افراد جامعه تبلیغ کنید.

برچسب های کاغذی در دو مدل گلاسه و مات تولید و عرضه می شوند تا مصرف کننده بتواند به راحتی با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری کند. همچنین ما در مجموعه لیبل یار این مدل لیبل را در ابعاد و مدل های مختلف به صورت خام و چاپ شده عرضه می کنیم.

هزینه چاپ لیبل کاغذی در شرکت لیبل یار :

به طور کلی قیمت چاپ برچسب کاغذی به فاکتورهای مختلفی همچون اندازه لیبل، طرح و مدل، رنگی یا سیاه و سفید بودن، تعداد لیبل و … بستگی دارد که هر کدام نقش مهمی در قیمت گذاری آن دارد. از این رو نمی توان بدون انتخاب و تعیین لیبل مورد نظر قیمتی را اعلام کرد، پس مشتریان عزیز می توانند با ارائه محصول مورد نظر خود به تیم لیبل یار از قیمت دقیق محصولات خود اطلاع پیدا کنند.

فاکتورهای مهم از نگاه کارشناسان لیبل یار برای چاپ کاغذ پشت چسب دار :

  • انتخاب رنگ و طراحی مناسب برای لیبل
  • وضوح و خوانایی متون چاپ شده
  • متریال مناسب برای چاپ لیبل کاغذی
  • سایز و ابعاد مناسب لیبل ( به گونه ای که متناسب با ابعاد محصول باشد).

در آخر باید بگوییم مجموعه لیبل یار مفتخر است طی سالها فعالیت در زمینه تولید و عرضه لیبل خدمت رسان شما مشتریان عزیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست